27/1 FREDAG...3

Jaop någon av mina grannar har varit olydig å jag vet vem av dom som e inblandad. När jag skulle sätta igång första maskinen å sedan gå för att handla frukost gick jag ut genom porten brevid våran å ser att en av dörrarna där e avspärrad med polisband å en stor gul skylt sitter uppklistrad på dörren. Länken på tidigare inlägg är uppdaterad med mera nyheter.

Annars har dagen gått i ett å först nu kan jag sätta mig å ta de lite lugnt i några minuter innan de e dax att ge djuren mat å förbereda maten tills i morgon då jag ska sova borta... Vi kommer bara springa upp lite snabbt för att ge djuren mat å gosa lite innan vi ska vidare å käka pizza.

I morgon är det pulka premiär oxå... Satans att kameran inte funkar... JÄVLA SKIT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0