28/1 LÖRDAG...1

Gudars va trött jag var i morse... ville inte alls kliva ur sängen å ändå har jag sovit gött i natt. Drömde om att vi var på utställning och jag längtar verkligen efter nästa som jag kan åka på å ta me mig alla nya råttor som jag vill visa upp.

Dagen har gått sjukt fort men de e välla så när manhittar på saker hela tiden... Än har jag hunnit duscha, steka pannkakor, åkt pulka i den lilla snö som finns kvar, handlat, gått ut me papiljotterna, käkat mellis å nu sitter vi å gör ingenting el iaf jag... barnen leker el om dom bråkar (låter alltid här så blir de tyst bli jag orolig^^)

Äh snart e de dax att gråta en skvätt... som jag alltid gör när jag ser på extreme home makeover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0