2/7 MÅNDAG...1

För er som hoppats på nå annat så tyvärr lever jag fortfarande.
Har fortfarande ingen dator sen min andra drack läsk.

Har kommir på att de e ganska skönt utan dator... På nå vis så hinner man me mera varje dag. Fast jag jobbar ju så mycke så jag skulle inte hinna sitta iaf. Tyvärr har jag ganska många dator ärenden som jag skulle vilja göra men de e inga viktiga saker så de tas när de hinns.

Skulle vilja bjuda på en mängd bildbomber eftersom jag varit så flitig me kameran men jag e på tok för korkad för att kunna lägga in dom på sambons dator utan att han märker nå ^^

Kanske Twiiny e mindre blond för en gångs skull å kan hjälpa mig i helgen.

Nä dax att sätta fart me allt som ska göras kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0