10/6 SÖNDAG...1

Ska snart hoppa ner i lopplådan å få några timmars sömn om jag kan... men de borde gå bra att somna då jag inte fick många minuters blund natten till Lördan. Mitt i allt bra så skulle jag hinna ta rätt på sånt jag inte hunnit med dagarna innan å samtidigt förbereda för Lördagens äventyr.

Stod å diskade i godan ro sisådär kl 3 på natten när panikslagen gäst kommer inrusande med en bebis som knappt kunde andas... Den lilla kraken hade troligen något i halsen som fastnat. Men den lilla mår bra nu fast han e fortfarande trött.

Försov oss en timma å när "taxin" kom låg vi fortfarande å sov^^ Kom precis till banan i Nyköping för att se Kultingen köra fast de gick inget vidare för han i första, bättre i andra men skit igen i tredje efter en ok start. Det slutade me att han blev satt i däcktraven å kvaddade Grisen 1
För Robn gick de ok dom två första heaten men sitt tredje vann han fast bilen inte ville köra fort. Motorhaveri va infon jag fick.

Va lite kall å trött efter folkracen men behövde verkligen städa en bur så de va bara att sätta fart... suprise, suprise... kompisarna från Ulricehamn stod utanför dörren å ville ha lite kaffe... Har inte träffat dom på 2 år och mycke har hänt i deras liv... UNDERBART.

Twiiny: Har du ont??
Kultingen: Nej.

Twiiny: Har du ont??
Kultingen: Nej.

Twiiny: Har du ont??
Kultingen: Du har redan frågat två gånger.

Twiiny: Har jag??
Jag: Ibland tänker Twiiny högt.

Lopplådan kallar snart e de FOLKRACE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0