10/3 LÖRDAG...1

Ring Ring, Ring....... Fnitter, fnitter, fnitter

En fnittrig Zickan ringde tidigare idag... hon ville inget å viste inte varför hon ringde... men de hela slutade me att vi pratade ett bra tag el ja dom första 10 min satt jag å lyssna på Zickan som satt å fnittrade.

Har kommit på att har man tråkit så ger man Zickan massa energidryck på fm så fnittrar hon hela em å man själv får sig ett gott skratt.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Galna familjen (min familj) hade typ en familjedag på em... de händer inte alls ofta vilket jag tycker e ganska skönt då jag har så lite tid över till sånt (tycker jag)

Men gud så jag har svullat... började me fika sen började vi me maten... åt den e blev tjocka hela högen. Till melodifestivalen käkades de chips (hamburgarsmak) ostbågar (blääää... fis... tåbira) å små godis å sedan glasstårta på de... Inte undra på att jag e tjock ^^

Bara så ni vet.... Bajsa e gratis


Kommentarer
Postat av: zickan

Hahahahahahahahahhaha... du är så söt

2012-03-11 @ 00:10:33
URL: http://zickans.com
Postat av: Svar till Zickan

Jag vet men de e du me som betalade min medlemsavgift.

2012-03-11 @ 00:19:25
Postat av: zickan

Ja ibland kan jag ha bra stunder ;-P



Men allt för att du har Noia och tar hand om min ögonsten. Så nu får jag väl flörta ;-)

2012-03-11 @ 00:25:35
URL: http://zickans.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0