14/3 ONSDAG...1

Inga blomor fick jag men jag vet att han älskar mig ialla fall.

Sov piss i natt å vakna astidigt... De e de värsta me att jobba nätter att jag sover så illa.

Förutom att jag har "jour" på jobbet så händer inte mycke idag å jag vill inte påbörja nå ifallatt dom ringer å vill att jag ska komma dit snabbt som attan. Lina va här me våra senaste bebisar från Volbeat kullen å Båt kull 5... Alltid kul att se dom växa. Lina va snäll å lät mig låna hennes kamera så ikväll kanske jag kan uppdatera råttornas blogg me den halvan råttor Skuffen inte han me när hon va här.

För övrigt har jag fått sån skrivlust men jag vet inte vad jag ska skriva bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0