23/3 FREDAG...1

Jag vet att de inte e fredag då klockan e över 12... men har man inte tid att blogga tidigare så blir de så här.

Annars då??? Jo va i Motala hela dan å de va asa bra. Fint väder å underbar utsikt. Men jag har ont i fötterna efter långpromenaden. Gick säkert 2 mil sammanlagt, men de gjorde inget för jag hade ju världens gulligaste unge me mig. Motala e ju världens bästa plats att vara på när de e fint väder. Älskar promenadvägarna längs kanalen. E nästan så jag längtar tillbaka dit igenprecis som när jag va en liten klutt (13-14 bast)

Har ju även lyckas dra på mig årets första bränna... får se när jag flagar.. E kräftröd färgen som e inne i år oxå??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0