27/3 TISDAG...1

Va jag älskar dessa dagar när jag har så mycke att göra att jag inte riktigt hinner me i svängarna.

Twiiny å jag låg å prata tills att de ljusnade ute... sist gången jag kolla på klockan så hade den passerat över 6 slaget å ändå fortsatte vi att prata ett tag till.
Väcktes av telefonen... tackade ja till lite jobb men fortsatte sen att sova ett tag till.
Väcktes av ett mess från Lina lite efter 13-tiden Hon skulle komma förbi å lämna lite saker å kika på råttorna.
Åkte me Linaner till centrum men hitta inte alls de jag ville ha så de va bara att knalla hem igen.
Tyvärr va ju Twinny tvungen att åka hem idag å mycke tidigare än va vi ville... men hon kommer tillbaka snart igen.

De va bara att sätta fart att göra klart buren jag höll på me å dammsuga inför besöket av Zickan å Danne. Zickan skulle hämta upp de som Lina tidigare lämnat ^^
Bjöd härskapet på lite mat å Zickan revirmarkerade min källare så nu tillhör jag henne för all framtid.

Twiiny kom tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0