30/10 TISDAG...1

Igår va de inget kul alls. Satt hemma hos Twiiny och väntade samtal från chaffisen som skulle ta me River till Örebro. Mitt i allt ringer min sambo och tjurigt frågar om inte jag hade fixat stoppet i avloppet? Vilket jag inte gjort men jag har iaf försökt (LITE) Vi la på och han ringer igen efter en stund meddelar att det regnar in från taket hos grannen. Shit, ångest, panik och massa annat. Anledningen till inregnandet var att min sambo tog ett bad under tiden jag gick till Twiiny. Släpper ut vattnet, duschar kroppen och tvättar håret. När han e klar och ska kliva ur karet plaskar han ner i ännu mera vatten.. Allt vatten har runnit ut från badrummet till hallen och vidae ut till vardagsrummet. Därav att det regner in hos grannen under oss. Hyresvärden kallas till huset och plockar upp en hårboll stor som en apelsin om inte större. Inte undra på att vattnet inte får plats som de ska. Nu återstår de bara att se vad de blivit för skador av allt vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0