14/3 FREDAG

När jag vaknade i morse funderade jag på vad livet vill med mig. Ska saker å ting verkligen bara mala på dag efter dag? Efter en vecka gör ryggen fortfarande bajs ont och jag vet inte vad jag ska göra för att de ska bli bra. Tabletter funkar inta fast de va super piller jag fick. Magen känns ständigt tom och full på samma gång men den krampar inte längre som tur e.

Jag älskar mitt jobb men efter flera dagars ledighet blir jag lite små lat. Idag erbjuds lite extra jobb genom att jag har inte bara har en att ta hand om utan två men det ska nog gå bra. Eftersom den ena är hemma från skolan och är "sjuk" så promenaden vi brukar ta på fm får vänta några timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0