15/3 LÖRDAG

 
 
Vad gör man med en katt som är helt kass i magen? Troligen av fodret så de ska bytas tillbaka. 3 högar hitta jag i sängen när jag la mig där och prata i telefon i natt varav en som jag la mig i. Niiiice...... Nä inte ett dugg.a bara att slita bort allt och bädda rent men innan jag skulle göra de så skulle jag bara ge kräken sin mat och när jag kom in i sovrummet igen nog satan fanns där en ny hög. Kattlådan ska vi inte prata om, den hade klet långt upp på väggarana. Bara att ställa sig och skura. Inte undra på att Mini gömmer sig bakom badkaret.
 
Tyvärr får jag ju inte skriva nå om mit jobb som jag bara älskar för de e så kul. Men jag kan ju skriva att jag fick blommor av husets barn som hen plockade på tomten när vi kom hem från vår utflykt.
 
 
Charmig liten kis den där ungen. Hen tycker kanske lite synd om mig som förlorade 10 gånger igår när vi spelade spel. Tur jag e en bra förlorare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0