8/3 LÖRDAG

Haha man kanske ska kolla att man skriver på rätt blogg. Hade skrivit ett låååångt inlägg och skulle precis posta när jag upptäcker att jag skrivit de på råttornas blogg... jag skriver på jobbets "padda" så jag vet inte hur man kopierar så jag kunde överföra hit.... Men va gör de, jag skriver ju ändå inget av värde. man kanske skulle ta tag i bloggandet igen.

Det är ju ganska kul att gå tillbaka och kolla in va man har gjort genom åren. Även om ingen annan läser så är bloggen mer för min skull så jag kan minnas när jag sitter där på ålderdomshemmet och är halv dement. Då kan jag berätta om mitt liv och de som jag glömt bort står ju här på bloggen så jag kan fuska lite. Då kommer ingen fatta hur dement jag e utan tro att jag e hel klar i skallen, men att jag sen inte minns va jag käka till lunch e ju en annan sak ^^

Jag som e van att skriva på tangenter fixar de här med plattskärm ganska bra tycker jag. Funderar på om jag ska skaffa mig en själv men näää en mini dator skulle nog passa mig bättre. Jag vägrar fortfarande toutch mobiler så de skulle bli så fel om jag skaffade mig en sån här sak.

Nä jag får bli bättre på att blogga helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0