Haha ibland händer det saker.

Fast sambon inte e hemma händer det saker
härom dagen skulle jag ut på balkongen för att ta in en burbotten och ställa ut en annan sak. Jag ska precis stoppa att dörren slår igen mened korsdraget från sovrummet va jag nån sekund sölig och dörren slog igen.hur jag än försöker rubbas inte haspen på insidan. Jag ringer närmsta granne som inte svara. jag använder en livlina och ringer en vän och när hon svarar får jag inte fram et ljud mer än att jag sitter och skrattar, jag kan inte bara sluta. Hon kunde inte komma och hjälpa mig men hon kollade med sin x-man. Efter 5 min står han och skrattar åt mig och frågar om jag behöver hjälp. Ja ibland så lyckas men med det mästa.
 
Idag när jag stod och diskade hörde jag ett hallå genom den höga musiken som jag hade i mina hörlurar. Då var det en av grannarna i porten brevid som bara knallat in efter att ringt på dörren flera gånger.denna människa har jag bara hälsat på när jag stått ute å snackat så de va välla inte de roligaste att ha henne i hallen. Men men jag hjälpte henne med hennes problem och skicka ut henne. Ja jag låste efter henne.
 
Jappde e sånt som händer i Sorkens liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0